地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:9759    回應:1
文亮言

富二代千祈唔好同人拍檔做生意

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月14日

  昨日星期六,有老友上公司吹水,見到我子女都有返工,問我點解佢哋唔出去同人拍檔搞生意,我話千祈唔好,我雖然不是有錢人,但有多少名氣,子女出去搞生意,成功還可以,如果失敗,欠租欠糧欠貨款,就會被人出post,連我都追埋,最後不但要清數,而且仲追唔返,不如幫屋企手,飲清水好過飲濁水。

  如果一定要同人拍檔做生意,一定要做大股東,唔好做小股東,否則賺錢就冇份,麻煩就歸哂富二代,人性就是如此,知道有個富二代墊底,點會博命做,輸了有人找數,博命做都會俾人笑。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大鄉里 2024-04-14 21:35:21
聽聞以前開酒樓,股東們一人一瓣,有供應食材,裝修,杯碟,業主,海鮮,燒味。
車輪招外股,如有盲毛唔識死,蝕番幾期,冇錢注資,股東又食一件。