地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:11021    回應:2
敢說亮話

茶餐廳手記(#461)日本一點解可以賣得咁貴

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月16日

  今早去到茶餐廳,有客人話板長老板在日本病逝,當年佢曾經有過威水事,就是以創紀錄價買到日本一藍旗吞拿魚,客人唔明白,板長只是一間平民化壽司連鎖店,點解可以出咁高價。

  老闆問客人是否教徒,就算唔係,都應該知道五餅二魚,當日耶穌見幾千人嚟聽道理,而大會所準備食物只得五餅二魚,於是叫工作人員將五個餅以及兩條魚放在兩個缸,然後再從缸𥚃取出,唔知點解,攞極都有,所有信徒都可以享用餅及魚。

  板長老闆投得日本一之後,運嚟香港給顧客享用,而板長當時有十幾間連鎖店,每一間顧客都可以享用日本一,大家當然很滿意,有人唔明白,一條日本一魚腩不是很大,點解可以夠咁多人用,道理很簡單,有很多顧客所享用的並不是日本一,但仍然是優質吞拿魚腩。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 元 2024-04-16 14:09:42
幻術總需要導具。 乜教乜教也離不開神迹去忽悠愚民入教。

3. Z 2024-04-16 15:37:51
香港好多神蹟㗎。
新界冇種稻米幾十年,元朗絲苗賣到幾年前才絕跡。